Ilość narzędzi, z jakich w swojej pracy korzystają marketerzy, jest ogromna. Są to aplikacje i programy do tworzenia grafik, obróbki zdjęć, wyszukiwania hashtagów, dobierania słów kluczowych, analiz SEO czy mediów społecznościowych itd. Jednym z najpopularniejszych i chętnie wybieranych narzędzi jest Sotrender. Jeśli dbasz o swoje social media – warto, byś dobrze je poznał!

Czym jest Sotrender?

Sotrender jest narzędziem analitycznym, które umożliwia kontrolowanie licznych danych w social mediach. Zestawia statystyki z wybranych okresów i pozwala na ich skuteczną, obszerną analizę. Automatyzacja liczenia statystyk i raportowania wyników to spore udogodnienie dla każdego, kto prowadzi konto w social mediach – szczególnie, gdy jest to konto firmowe, mające realizować cele marketingowe marki. Sotrender znacząco oszczędza czas poświęcany na analizy, jak i generowanie przejrzystych, obszernych raportów.

W czym może pomóc Sotrender?

Przede wszystkim Sotrender uławia użytkownikom monitorowanie skuteczności publikowanych treści – zarówno w obrębie działań reklamowych, jak i treści organicznych. Narzędzie bada preferencje odbiorców oraz prezentuje ich demografię.

Poza tym Sotrender umożliwia analizę konkurencji – na bieżąco można sprawdzać, jakie działania prowadzą w social mediach inne marki z danej branży, a przy tym generować raporty porównawcze.

Sporym ułatwieniem dla użytkowników są także usługi analityczne i doradcze, jakie oferuje narzędzie Sotrender. Analizy przygotowane przez specjalistów pozwalają na docieranie do unikalnych danych, daleko poza podstawowe wskaźniki (m.in. związanych z pomiarem zasięgu, zaangażowania, obsługi klienta), a także mierzenie efektywności komunikacji oraz brand equity z uwzględnieniem score’ów i danych branżowych.

Sotrender istotnie skraca czas pracy nad raportami, analizami i prezentacjami. Na podstawie wygenerowanych danych można udoskonalić swoje działania i poprawić jakość publikowanych treści w social mediach. Aplikacja umożliwia pracę z danymi z najpopularniejszych platform społecznościowych: Facebooka, Twittera, Instagrama i YouTube’a.

Przykładowe zastosowanie Sotrender

Wiemy, że ilość dostępnych narzędzi jest olbrzymia, a Ciebie interesują konkrety i chcesz wiedzieć, w czym faktycznie może przydać się Sotrender. Oto kilka przykładów!

  • Sotrender podpowie Ci, które z opublikowanych przez Ciebie treści najbardziej angażowały użytkowników.
  • Dowiesz się również, kim są Twoi odbiorcy (poznasz m.in. ich wiek, płeć i lokalizację) i zdobędziesz informację, kiedy są najbardziej aktywni na Twoim kanale, co ułatwi planowanie postów.
  • Sprawdzisz, jaki jest zasięg Twoich postów w danym okresie (np. świątecznym, w weekendy) oraz zweryfikujesz, jak na przestrzeni miesięcy czy lat rosła liczba Twoich obserwatorów.
  • Ustalisz, w jaki sposób obserwatorzy reagują na publikowane treści oraz będziesz mógł ocenić, czy opracowana strategia social media jest skuteczna.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here